Gyakran ismételt kérdések
Hogyan fizethetem ki a termék vételárát?
A rendelésed kiegyenlítésére a következő fizetési mód áll a rendelkezésedre:
Házhozszállítás esetén: Átvételkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.
GLS csomagpontra és FoxPost csomagautomatába történő szállítás esetén Bankkártyával az automatánál.
Mennyibe kerül a szállítás?
Házhozszállítás díjai egységesen, függetlenül a megrendelt termékek súlyától és darabszámától!
Házhozszállítás GLS futárszolgálattal:
Bankkártyás fizetés esetén: 1.390 Ft
Utánvétes fizetés esetén: 1.580 Ft
GLS csomagpontra történő szállítás:
Kizárólag bankkártyás fizetéssel elérhető: 1.580 Ft
FoxPost csomagautomatába történő szállítás:
Kizárólag bankkártyás fizetéssel elérhető: 990 Ft
Mikor kapom meg a megrendelt terméket?
A szállítás várható ideje a rendelés leadását követő munkanaptól számított 1-5 munkanap a rendelés első kézbesítési kísérlete! A szállítási idő több tényezőtől is függ ezért attól eltérhet.
Házhozszállítás esetén a GLS futárszolgálat kézbesíti a csomagot az általad megadott címre.
A futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Ha a címzett telefonszáma rendeléskor meg lett adva az Futárszolgálat egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha ekkor sem sikerült a kézbesítés a futárszolgálat a csomagot visszakézbesíti a feladónak!
Mi a teendő ha a futár nem talál otthon a kézbesítés alkalmával?
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudta teljesíteni elektronikus értesítést hagy a sikertelen kézbesítésről.
Ezt követően egy új időpontban újra megkísérli a csomag kiszállítását, amelyről szintén elektronikus formában értesítés érkezik.
A 2. sikertelen kézbesítés után a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja.
Hogyan jelenthetem be az elállás szándékom?
A legegyszerűbb és leggyorsabb módja, hogy az alábbi letölthető ELÁLLÁSI MINTÁT kitöltve eljuttatja az alábbi címek egyikére:
Elektronikus formátumban a: ugyfelszolgalat.punisher@gmail.com email címre
vagy
Papír formátumban: a visszaküldött termékkel együtt nyomtatott formában a lenti címre
Termék visszaküldési cím:
ugyfelszolgalat.punisher@gmail.com
Kikre nem vonatkozik a 14 napos elállási jog?
A fogyasztónak nem minősülő vásárlóink (EV., Bt., Kft. Rt. valamint egyéb jogi személyek) a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglaltak alapján az elállási jogot nem tudják érvényesíteni! Az ilyen visszárukat minden esetben visszaküldjük a feladónak!
A törvényben rögzített 14 napos elállási lehetőség kizárólag fogyasztónak minősülű magánszemély állhat el.
Amennyiben cégként/egyéb társaságként vagy egyéni vállalkozóként vásároltad a terméket, úgy az elállás jog nem érvényesíthető.
"Internetes vásárlás esetén az elállás joga csak fogyasztókra vonatkozik, cégekre nem.
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!"
Kibontott, kipróbált terméket is visszaküldhetek?
A vásárló a megrendelt terméket felbonthatja és ki is próbálhatja.(amennyiben nem vonatkozik rá a speciális higiéniai termékekre vonatkozó elállási szabály).
De ez a használat csak olyan mértékű lehet, ami alapján megismeri a termék tulajdonságát, jellegét.
E feletti mértékű használatnál az értékcsökkenésért a vásárló felel.
A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják.
Milyen elállási szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?
A vásárló a megrendelt terméket felbonthatja és ki is próbálhatja.(amennyiben nem vonatkozik rá a speciális higiéniai termékekre vonatkozó elállási szabály).
De ez a használat csak olyan mértékű lehet, ami alapján megismeri a termék tulajdonságát, jellegét.
E feletti mértékű használatnál az értékcsökkenésért a vásárló felel.
A jog lehetőséget biztosít a megrendelt termék felbontására és kipróbálására, de arra nem, hogy ezen túlmenően használják.
Milyen elállási szabályok vonatkoznak a higiéniai termékekre?
A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Például: hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, és a felsoroltakhoz hasonló jellemzően bőrrel vagy testnedvvel érintkező termékek.
Milyen állapotban küldhetek vissza terméket?
A megrendelt termékeket működőképes, sértetlen és tiszta állapotban kell visszaküldeni.
A termékhez meg kell lenni az összes, a termékekhez járó tartozékoknak, kiegészítőknek, alkatrészeknek is.
Mennyi időm van az elállási szándékom bejelentésére?
Az elállási szándékot a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül kell bejelenteni.
Mikor és hogyan kapom vissza a visszaküldött termék vételárát?
Amennyiben a visszaküldött termék állapota megfelel az elállás érvényesítéséhez, úgy a vételár bankszámlára történő pénzvisszatérítése a termék hozzánk visszaérkezésétől számított 14 napon belül történik meg.